THINKMcCANN – Біле Вугілля проти похмілля, або як відкрити новий сегмент і перемогти в ньому
Категорія: Cезонний маркетинг
Клієнт: ОмніФарма Київ

Олександр Нетребчук, асоційований креативний директор
Юлія Сторчак, керівник креативної групи
Павло Феденко, керівник креативної групи
Ольга Кутузова, керівник групи із роботи з клієнтами
Ольга Кашпур, спеціаліст з роботи з клієнтами
Юрій Склярук, ТВ-продюсер

Олег Курченко, співзасновник
Ліна Головко, маркетинг-менеджер

Метою нового антипохмільного препарату «Біле Вугілля Доброго ранку» було не стати ще одним вугіллям від розладу шлунка, а, переломивши сприйняття споживача, довести, що абсорбент здатний боротися з похміллям.
Яскравим креативом ми переконали споживача в тому, що вранці не потрібно боротися з головним болем та іншими наслідками веселого вечора, якщо нейтралізовано причину алкогольного отруєння. З усіх ранкових наслідків не виключено лише веселий післясвятковий бедлам у будинку.
В результаті поставлених цілей було перевищено: на тлі падіння продажів конкурентів бренд продемонстрував зростання на 160% проти запланованих 50%.