THINKMcCANN – Перший український lovemark, або навіщо брендам комунікаційна стратегія
Категорія: Кампанії з тривалим ефектом
Клієнт: Миронівський хлібопродукт 

THINKMcCANN:
Євген Камінський, креативний директор
Ростислав Вишневий, керівник групи творчих розробок
Євген Звенигородський, арт-директор
Павло Феденко, керівник групи творчих розробок
Віктор Висоцький, старший копірайтер
Олена Гнучова, копірайтер
Наталія Коваль, арт-директор
Анастасія Костікова, менеджер з роботи з клієнтами
Ольга Рожанковська, керівник групи з роботи з клієнтами
Катерина Соколюк, директор зі стратегічного планування
Юрій Склярук, начальник відділу виробництва рекламних відеоматеріалів

Ярослав Михайлівський, маркетинг-директор
Юлія Москвина, маркетинг-менеджер напряму м’яса птиці
Анна Клименко, старший бренд-менеджер ТМ “Наша Ряба”
Наталія Чорногал, бренд-менеджер ТМ «Наша Ряба»

Друга агенція: Universal McCann
Агентство маркетингових сервісів: Momentum

Чи має сенс створювати бренд та підтримувати торгову марку у категоріях без продуктової диференціації? Це одне з ключових питань сучасної маркетингової теорії, на яке «Наша Ряба» змогла дати позитивну відповідь. Побудувавши основу довіри та емоційний зв’язок зі споживачем, вдалося досягти вражаючих результатів за всіма маркетинговими показниками, тим самим забезпечивши стабільне зростання продажів та високу рентабельність бізнесу.