Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2014 » Silver 2014 » THINKMcCANN/Миронівський хлібопродукт – Ціна турботи
THINKMcCANN – Ціна турботи, або як забезпечити високу рентабельність продукту
Категорія: Продукти харчування
Клієнт: ПАТ «Миронівський хлібопродукт»
THINKMcCANN:
Євген Камінський, креативний директор
Ростислав Вишневий, керівник групи творчих розробок
Наталія Коваль, арт-директор
Віктор Висоцький, старший копірайтер
Олена Гнучова, копірайтер
Ольга Рожанковська, керівник групи з роботи з клієнтами
Анастасія Костікова, менеджер з роботи з клієнтами
Катерина Соколюк, директор зі стратегічного планування
Юрій Склярук, начальник відділу виробництва рекламних відеоматеріалів
Ярослав Михайлівський, маркетинг-директор
Юлія Москвина, маркетинг-менеджер напряму м’яса птиці
Анна Клименко, старший бренд-менеджер
Друга агенція: Universal McCann
Що важливіше за «раціо» чи «емоціо»? І як бути, якщо раціональних аргументів мало? Порада «Нашої Ряби»: не соромтеся бути щирими, не бійтеся говорити про глибокі почуття любові та турботи, навіть якщо йдеться просто про курятину. Підтвердженням цьому є кампанія про те, як батьки довіряють «Нашій Рябі» у питаннях піклування про своїх малюків.
