Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2014 » Silver 2014 » THINKMcCANN/Carlsberg Ukraine – Домс, Роберт Домс
THINKMcCANN – Домс, Роберт Домс, або як великому виробникові перемогти в сегменті локального преміума
Категорія: Запуск продукту/сервісу
Клієнт: Carlsberg Ukraine
THINKMcCANN:
Кирило Скікевич, Керівник стратегічного підрозділу креативних і маркетингових сервісів Групи АДВ Україна
Олександр Нетребчук, асоціативний креативний директор
Юлія Сторчак, керівник креативної групи
Світлана Полохайло, старший арт-директор
Юлія Голота, директор по роботі з клієнтами
Ольга Кутузова, керівник групи по роботі з клієнтами
Ольга Кашпур, менеджер по роботі з клієнтами
Андрій Отрощенко, віце-президент із маркетингу
Тарас Маципура, маркетинг-менеджер
Леся Слабка, бренд-менеджер
Віта Муренко, спеціаліст по торговій марці
Друга агенція: Talan Group (Talan Communications)
Медіа агенція: Media Direction Ukraine
Цей кейс про те, як, долаючи тенденцію недовіри споживача до масових заводських марок, виробник національного бренда «Львівське» успішно вивів на ринок перший у своєму роді National locally crafted brand.
«Львівське Роберт Домс» не лише сформував новий пивний сегмент, але й став у ньому лідером.
