Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2014 » Silver 2014 » SCHOLZ & FRIENDS KYIV/Астеліт – Селям
SCHOLZ & FRIENDS KYIV – Селям
Категорія: Запуск продукту/сервісу
Клієнт: Астеліт
Олена Гришакова, Акаунт Директор
Микола Пастушенко, Старший Еккаунт Менеджер
Мар’яна Зеленко, Аккаунт Екзек’ютів
Михайло Криворук, Креативний Директор
Іра Бойко, Голова Креативної Групи, Копірайтер
Анна Тимков, Арт-директор
Денис Захаренко, Маркетинг Директор
Антон Жорін, Голова Відділу Маркетингових Комунікацій
Олена Яковенко, Старший Бренд-менеджер
Сергій Гуляєв, Координатор Департаменту Маркетингу
Антон Волнянський, Начальник Департаменту Маркетингу Східного Регіону
Крим 2013. life:) стикається із проблемою різкого падіння динаміки продажів. Було ухвалено рішення відмовитися від боротьби за кожного окремого абонента, а боротися за підключення великої цільової групи.
Як потенційна аудиторія було визначено кримсько-татарську громаду, для потреб якої було розроблено спеціальний тарифний план.
Враховуючи традиціоналізм та консервативність кримських татар, необхідно було створити комунікацію, здатну переконати їх змінити звичку та перейти на life:).
Що може переконати традиціоналіста змінити звичку?
Лише давня традиція.
Зробивши культурний контекст основою комунікації, ми знайшли найефективніший спосіб донесення переваг продукту і досягли результатів, що в кілька разів перевищують заплановані.
