Milk Branding – Клімакс або чого бояться жінки?
Категорія: Кампанії з одним каналом комунікації
Клієнт: Про-Фарма

Світлана Цвелєньєва, Creative Director
Тетяна Литвин, Art Director
Ірина Гаврон, Strategic Director
Ольга Перепелиця, Account manager
Дмитро Кліщик, Partner
Юлія Полосьмак, Керуючий директор

Анастасія Луценко, Маркетинг Директор

Лайфемін грає у категорії препаратів, що полегшують симптоми клімаксу. Але в Україні жінки бояться клімаксу і ця тема вважається «табу» в суспільстві настільки, що навіть найбільший гравець у категорії, Ременс (практично 50% частки ринку), не позиціонує себе безпосередньо як препарат проти клімаксу. А учасники фокус-груп реально бояться вимовляти вголос слово клімакс. Прямолінійний, але водночас дуже інтимний ролик Лайфеміна «Сповідь» націлений на те, щоб зробити клімакс знову «нормальним» явищем та допомогти жінкам отримувати задоволення від свого віку та свого життя. У результаті Лайфемін піднявся з 5-го на 2-ий рядок у категорії з часткою ринку, яка зросла з 6% до 18%.