Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2014 » Silver 2014 » Media Direction Ukraine/Ferrero Ukraine – Nutella. Масляна
Media Direction Ukraine – Nutella. Масляна
Категорія: Cезонний маркетинг
Клієнт: Ferrero Ukraine
Світлана Таборських, Керівник групи планування
Дима Сахно, Ведучий спеціаліст групи планування
Катя Ревенко, Фахівець групи планування
Леся Єфименко, Group brand manager
Анна Бондарчук, Brand manager
Nutella – беззаперечний лідер у категорії горіхових паст з какао на ринку України. За роки просування бренд багато досяг: високий рівень знання та дистрибуції, багато хто спробував і полюбив його смак. Але зупинятися рано і потрібно шукати нові ніші для збільшення продажу та споживання. Традиційні млинці на Масляну – чудова сезонна ніша для зростання Nutella. Українці люблять млинці та активно готують їх на честь свята, а Nutella ідеальна начинка. І під час рекламної кампанії нам вдалося це довести. Завдяки широкій та активній спонсорській інтеграції до кулінарних програм, Nutella змогла збільшити продажі на 25% порівняно з минулорічними показниками.
