Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2014 » Gold 2014 » Ogilvy & Mather Ukraine – Запуск Фрузі
Ogilvy & Mather Ukraine – Запуск Фрузі
Категорії: Послуги і товари для дітей; Запуск продукту/сервісу
Клієнт: Чумак
Ogilvy & Mather Ukraine:
Олександра Дорогунцова, креативний директор
Тарас Дзендровський, художній керівник
Євгенія Дзюбенко, копірайтер
Тетяна Шаповал, арт-директор
Ірина Пігаль, продюсер
Олександра Савоник, директор з роботи з клієнтами
Олег Антоненко, директор з маркетингу
Ольга Юрачковська, старший менеджер категорії Бакалія
Друге агентство: Milk Branding
Оцінивши бізнес потенціал нового сегменту, «Чумак» вирішив запустити інноваційний продукт у категорії соків для дітей – фруктовий смузі. Не секрет, що дітям подобаються прикольні штуки, а мамам – натуральні та корисні. Тому ми зробили «Фрузі» – 100% натуральні перетерті фрукти у кумедній упаковці. Його легко можна засунути в портфель, а потім випити через трубочку, голосно сьорбаючи. А ТБ ролик розповів дітям, як це пити «Фрузі». Як результат: абсолютний лідер (53%) ринку дитячих соків із виконанням плану з продажу на 134%.
