Adventa LOWE – Київстар. Більше емоцій – менше витрат
Категорія: Кампанії з тривалим ефектом
Клієнт: Київстар 

Adventa LOWE:
Олексій Демін, креативний директор
Дмитро Сімонов, керівник креативної групи
Денис Урусов, копірайтер
Ольга Доброцька, акаунт-директор
Олена Комендо, сініор акаунт-менеджер

Святослав Горбань, директор із маркетингу
Тетяна Світлова, керівник марком департаменту

Media Agency: Initiative

Війна «нулів», знижки та акції знецінили мобільний зв’язок для споживачів. Рекламні матеріали Київстар виконували тактичні завдання, але загальна картина виглядала непослідовно, і була неефективна в довгостроковій перспективі. Київстар став поступово втрачати абонентів.
Це був виклик – ОТРИМАТИ ПЕРЕМОГУ В ЦІНОВІЙ ВІЙНІ, НЕ ЗНИЖУЮЧИ ЦІН.
Було прийнято рішення – СТВОРИТИ НОВУ КОНКУРЕНТНУ ПЕРЕВАГУ, СПИРАЮЧИСЬ НА ЕМОЦІЇ, А НЕ НА ГРОШІ.
Запропоноване рішення дозволило «Київстар» не просто зупинити відтік абонентів, але і наростити базу, збільшити іміджеві та комунікаційні показники, а також виділити комунікації бренду з клаттера конкурентів з більшим медіа бюджетом.