Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2014 » Bronze 2014 » UM/Emarket Ukraine (Slando) – Slando став OLX
UM – Slando став OLX
Категорії: E-commerce; Кампанії з короткостроковим ефектом
Клієнт: /Emarket Ukraine (Slando)
UM:
Віктор Шерстюк, директор
Ірина Юферова, директор з медіа-планування
Сергій Костін, стратегічний директор з медіа-сервісів
Тетяна Мартиненко, старший спеціаліст з медіа планування
Наталія Біла, спеціаліст з медіа планування
Сергій Гапоченко, генеральний директор
Катерина Замуренко, директор з маркетингу
Олександра Кравченка, маркетинг-менеджер
Друга агенція: Fedoriv.com
Діджитал агентство: Digital DNA
У 2014 році група Naspers ухвалила стратегічне рішення розширити міжнародну присутність бренду OLX на глобальному рівні, у зв’язку з чим у низці країн було заплановано ребрендинг онлайн-дошки оголошень. В Україні у вересні-жовтні 2014 р. пройшла кампанія з ребрендингу сайту Slando.ua, який змінив своє ім’я на OLX.ua.
Основне завдання комунікації – провести ребрендинг, зберігши напрацьовані досягнення (4,5 млн. відвідувачів щомісяця) та лояльність постійних користувачів, розповівши їм, що зміниться лише назва, а решта залишиться колишньою.


