Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2014 » Bronze 2014 » THINKMcCANN/Carlsberg Ukraine – Коли 250 тисяч голосів співають як один
THINKMcCANN – Коли 250 тисяч голосів співають як один, або як створюють experiational platform
Категорія: Спонсорство
Клієнт: Carlsberg Ukraine
THINKMcCANN:
Кирило Скікевич, керівник стратегічного підрозділу креативних і маркетингових сервісів Групи АДВ Україна
Олександр Нетребчук, асоціативний креативний директор
Юлія Сторчак, керівник креативної групи
Світлана Полохайло, старший арт-директор
Юлія Голота, директор по роботі з клієнтами
Ольга Кутузова, керівник групи по роботі з клієнтами
Ольга Кашпур, менеджер по роботі з клієнтами
Андрій Отрощенко, віце-президент із маркетингу
Тарас Маципура, маркетинг-менеджер
Леся Слабка, бренд-менеджер
Юлія Борисенко, молодший бренд-менеджер
Віта Муренко, спеціаліст по торговій марці
Аня Дембіцька, спеціаліст по торговій марці
Медіа агентство: Media Direction Ukraine
Щоб посилити зв’язок зі споживачем, бренд «Львівське» заходить на музичну платформу. За два роки це дозволило значно наздогнати й обігнати за показниками «love brand», «brand for someone like you», «brand you trust» головного конкурента, який працює на футбольній території.



