Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2014 » Bronze 2014 » Publicis Visage/L’Oreal Ukraine – Зміни свій колір – настав час для змін!
Publicis Visage – Зміни свій колір – настав час для змін!
Категорії: Промтовари FMCG; Кампанії з короткостроковим ефектом
Клієнт: L’Oreal Ukraine
Publicis Visage:
Вікторія Макарова, Керуючий Директор
Мирослава Міхненко, Директор відділу роботи з клієнтами
Іванна Шнайдер, старший керівник проектів
Андрій Тимощук, Арт-директор
Вікторія Боднарчук, Копірайтер
Юлія Горобець, Продюсер
Thibault De Saint Victor, Marketing Director (Garnier & Maybelline)
Marina Shindina, Katerina Sadovnikova, Group Brand Manager (Garnier Hair Care & Coloration)
Irina Aizman, Junior Product Manager (Garnier Coloration)
Медіа агенція: ZenithOptimedia
У б’юті категорії, як і в багатьох інших, існує пряма залежність частки ринку категорії та ціни за упаковку. Категорія фарб для волосся не є винятком – під час падіння ціни – зростає частка ринку. Щойно ціна починає підніматися – частка ринку падає. А під час кризи споживачі особливо стають чутливими до ціни.
Квітень 2014: Garnier Color Sensation планує промо кампанію, але з акційною пропозицією ціна на Garnier Color Sensation може бути вищою ніж у конкурентів на 15-20%, оскільки неможливо передбачити глибину і масштаби промо активності конкурентів.
Так як розраховувати тільки на фактор ціни не можна, у період промо необхідно було запропонувати споживачеві додаткову перевагу.
Тому, команда маркетингу планує посилити позиціонування та знання бренду та ґрунтуючись на проведених дослідженнях приймає рішення зіграти на емоційних мотиваціях до фарбування волосся. З чого виникла ідея «Зовнішнє перетворення, завдяки кардинальній зміні кольору волосся з GARNIER COLOR SENSATION, допоможе тобі досягти успіху».
Результати:
– частка ринку у грошах у період акції зросла до рекордних показників;
– приріст у грошах досяг 23%, тоді як приріст ринку становив лише 13%.
