Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2014 » Bronze 2014 » PROVID/Carlsberg Ukraine – Somersby – яблука, які «грають» у голові
PROVID – Somersby – яблука, які «грають» у голові
Категорія: Запуск продукту/сервісу
Клієнт: Carlsberg Ukraine
PROVID:
Кирило Чічкан, креативний директор
Денис Ханенко, копірайтер
Ольга Пожарська, арт-директор
Анна Кондратюк, старший акаунт менеджер
Ірина Кіщенко, старший акаунт менеджер
Оксана Пейчева, груп акаунт директор
Олександра Сєрова, аккаунт екзек’ютів
Ганна Федусів, бренд менеджер
Токар Олена, бренд менелжер
Олена Джагарян, директор з маркетингу
Безносюк Марина, спеціаліст з торгової марки
Медіа агенція: Media Direction Ukraine
Починаючи з середини 2000-х, сидр почав з’являтися на полицях українських магазинів. Здавалося б, новий напій швидко завоює серця українців, і категорія почне бурхливо розвиватися. Все виявилося не так просто, і в жодного бренду не вдалося в наступні 3 роки істотно збільшити обсяги виробництва або імпорту свого продукту – категорія не приживалася. Карлсберг Україна вирішила зробити те, що до цього ще нікому не вдавалося успішно запустити продаж сидру під брендом Somersby в Україні. Кейс розповідає про запуск бренду сидру та розвиток категорії сидрів в Україні компанією Карлсберг Україна.
