Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2014 » Bronze 2014 » Media Direction Ukraine/Makita Ukraine – Визнана на будівництві – ефективна в саду
Media Direction Ukraine – Визнана на будівництві – ефективна в саду
Категорії: Обладнання, техніка, товари для дому та офісу; Cезонний маркетинг
Клієнт: Makita Ukraine
Media Direction Ukraine:
Тетяна Катрич, Керуючий Директор
Євген Щербина, Керівник групи планування
Сергій Романенко, Фахівець відділу планування
Орест Рожанківський – менеджер з продажу та маркетингу
Сергій Бульбачинський – менеджер з продажу садової техніки
Друга агенція: PUIBLICIS VISAGE
Діджитал агентство: AGAMA Digital Group / Mediacom
Makita – один із найбільших гравців на ринку електроінструментів. Споживачі чудово знають бренд як виробника якісного та надійного електроінструменту. На ринку садової техніки в Україні Makita мала досить слабкі позиції.
Мета: Бренд мав складне завдання – реалізувати перший і стрімкий крок для посилення своїх позицій у категорії садової техніки.
Рішення: В рамках рекламної комунікації було вирішено використовувати сформоване знання та довіру до бренду Makita у категорії будівельного електроінструменту як гарантію високої якості садового інструменту («Makita: Визнана на будівництві – ефективна в саду»). Чітке націлювання медіа каналів дозволило сконцентрувати зусилля на збільшенні продажів бренду та на перенесенні наявного іміджу в галузі електроінструментів на категорію садової техніки.
Результат: Ми здійснили революцію в комунікації садової техніки та вивели її на новий рівень, що забезпечило зростання продажів акційної моделі бензокоси більш ніж у 10! раз і збільшення продажів у всьому сегменті садової техніки на 62%.
