Media Direction Ukraine – «Львівське Різдвяне» – незмінний смак Різдвяних свят!
Категорія: Напої алкогольні та слабоалкогольні
Клієнт: Carlsberg Ukraine

Media Direction Ukraine:
Тетяна Катрич, керуючий директор
Юлія Герасько, директор медіа гурту
Оксана Шамай, старший спеціаліст відділу планування

Андрій Отрощенко, віце-президент з маркетингу
Тарас Маципура, менеджер з маркетингу
Леся Слабка, бренд менеджер

Друге агентство: THINKMcCANN
Діджитал агентство: AGAMA Digital Group / Mediacom

Споживання пива падає. Пивна категорія характеризується високим коефіцієнтом сезонності та взимку продажу просідає ще більше. Всі виробники прагнуть вирівняти тренд сезонності, але стандартною комунікаційною стратегією стає об’ємна комунікація в «не-сезон».
У зимовий сезон 2012-2013 Львівське вирішується на безпрецедентний для пивної категорії крок – запускає лімітовану партію «Львівське Різдвяне» – новий темний сорт пива з карамельним смаком та нотками прянощів. Запуск стає успішним, незважаючи на вихід продукту-копії з боку конкурента.
Перед нами постало вкрай складне завдання – зберегти аналогічний попередньому сезону обсяг продажів за умови зниження медіа бюджету.