Кінограф – «Хлібний Дар» до Новорічного столу
Категорія: Напої алкогольні та слабоалкогольні
Клієнт: Алкогольні Традиції

Кінограф:
Віталій Кокошко, креативний директор/режисер
Вікторія Макарова, директор зі стратегічного планування
Андрій Калько, керівник креативної групи
Олег Киселиця, копірайтер

Дмитро Самсоненко, маркетинг директор
Сергій Сергєєв, бренд-менеджер

Медіа-агенція: StarLightMedia, Inter Media Group Limited, «1+1 Медіа», Media Group Ukraine

Ситуація: “Хлібний Дар” сприймається як проста горілка для звичайних ситуацій споживання. Продаж цього бренду падає на Новий Рік через те, що люди купують на святковий стіл більш статусну горілку: «Хортиця», «Nemiroff» та ін.
Завдання: Зробити горілку «Хлібний Дар» атрибутом новорічного столу та не віддати частку ринку «Хортиці» та «Nemiroff».
Рішення: Цінителі горілчаних закусок, рекомендують «Хлібний Дар» до новорічного столу.
Результати: ТМ «Хлібний Дар» №1 за новорічними продажами.