AIMBULANCE – Fresh Milk від Молокія
Категорія: Кампанії з короткостроковим ефектом
Клієнт: Тернопільський молокозавод

Roman Havrysh, Chief Strategy Officer
Vladimir Smirnov, Creative Director
Dmytro Kudinov, Media Director
Denys Rostolopa, Art Director
Serafima Kutsenko, Copywriter

Оксана Стець, начальник відділу стратегічного розвитку
Анна Серебрянська, менеджер з маркетингу
Христина Біляєва, менеджер з маркетингу

ТМ “Молокія” в 2014 році вирішила активно зміцнити позиції на насиченому столичному ринку молока. Нашим завданням стало підвищення продажів на 50% порівняно з аналогічним періодом минулого року. Додатковою складністю стало обмеження бюджету на медійні комунікації, через які ми не змогли використовувати телевізійну рекламу.
Нашим ключовим рішенням стало виділення найбільш привабливого сегменту аудиторії та максимального націлення на нього. Ми націлилися на молодих матусь через Інтернет з використанням технології Google Display Network.
У якості комунікаційного матеріалу ми розробили анімаційну історію про німецькі технології для українського молока.
Результат: ріст продажів на +78%.