AGAMA Digital Group – Клуб Друзів Джека
Категорія: Кампанії з ефективним використанням SMM
Клієнт: Brown-Forman Ukraine

Анна Білоус, акаунт менеджер
Ольга Бузунова, директор відділу роботи з клієнтами
Костянтин Чеканов, копірайтер
Анна Меньшикова, креативний директор
Марина Сулім, арт-директор
Анатолій Кожухар, дизайнер

Катерина Гайдідей, маркетинг менеджер Браун-Форман Україна та країни СНД
Тетяна Михайлівська, бренд-менеджер Jack Daniel’s Україна

Медіа Дирекція України, B4B, БТЛ та івент фул сервіс

Падіння ринку та постійне перемикання споживачів між брендами роблять разові рекламні кампанії з високим медіа-тиском неефективними. Потрібен постійний частотний контакт. Тому Facebook стає ключовим каналом утримання та перемикання споживача з конкурентних брендів. Jack Daniel’s зробив ставку на справжніх шанувальників бренду, створивши для них Клуб друзів Джека – справжніх друзів, а не віртуальних фанів. Учасники спільноти ділилися брендовим контентом без додаткової мотивації, рекрутуючи своїх друзів до Клубу. Спільнота стала лідером із залучення та розміру серед віскі брендів України. Це дозволило бренду та відновити позиції щодо частки ринку, і стати його лідером.