Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2013 » Silver 2013 » RAPP Ukraine – Впиши своє ім’я до Bud!
RAPP Ukraine – Впиши своє ім’я до Bud!
Категорія: Кампанії з ефективним використанням SMM
Клієнт: ПАТ «САН ІнБев Україна»
RAPP Ukraine:
Богдана Верещаніга, Managing Director
Вікторія Пономарьова, Account Director
Сергій Прядко, Art Director
Олексій Кравець, Technical Director/Head of Development
Вероніка Степанюк, Brand Manager
Дарія Селинна, CRM manager
Друге агентство: Universal McCann
Завдання: Створити легку та інтерактивну механіку, де головним призом будуть дві поїздки на фінал Кубка конфедерацій 2013 у Ріо-де-Жанейро. Залучити споживачів у гру та Зібрати 8000 валідних реєстрацій для БД споживачів Bud.
Ідея: Ми створили онлайн-маханіку, яка сама себе розкручує та примножує кількість учасників за допомогою соціальних мереж, ігри-квесту та WOM ефекту, та будується на принципах створення власного контенту, поширення його та збору «лайків».
Для того, щоб виграти, учасник мав знайти в Інтернеті якнайбільше брендованих віртуальних м’ячів. Але це лише «звичайна» частина механіки.
Ми додали до неї одну вирішальну деталь, яка докорінно змінила все: кожен учасник міг створити та «розшерити» свій власний м’яч – і це призвело до зростання промо у геометричній прогресії!
