Escape – AXE vs NMD
Категорія: Медіаінновація
Клієнт: Unilever

Escape:
Дмитро Грушевський, Генеральний директор
Олександр Катков, Директор з комунікацій
Олексій Новіков, Креативний директор
Анна Лаунець, Асоціативний креативний директор
Антон Пустовий, Старший копірайтер
Олексій Кондаков, Арт-директор
Олександр Нічипорчук, Дизайнер
Єлизавета Внукова, Дизайнер
Дар’я Нагорна, Директор веб-розробки
Сергій Малихін, SMM-директор
Дар’я Сенкевич-Давидець, Директор з роботи з клієнтами та розвитку бізнесу
Оксана Овсяннікова, Менеджер проектів
Марія Григоренко, Директор зі стратегічного планування
Тетяна Іщенко, Медіа-директор
Олег Соколов, Медіа-менеджер

Вадим Абраменко, Бренд-менеджер
Катерина Крижановська, Медіа-менеджер
Олена Швець, Маркетинг-менеджер

Друга агенція: Initiative

Проблема: не сезон, зміни медіа-споживання серед ЦА, оптимізований медіа-бюджет. Strategy/implementation: стратегія полягала в тому, щоб стимулювати молодих людей до поширення основного повідомлення бренду, використовуючи їх як “human media”. Використавши актуальний інсайт, що молодим хлопцям найчастіше є «з ким» та «коли», але «ніде», AXE запропонував вирішення цієї проблеми.
Results: понад 180 бренд-амбасадорів, які згенерували понад 600 робіт із брендованим контентом, збільшено безкоштовний медіа-каверидж у 33 рази, понад 6 000 учасників приєдналися до клубу через соціальні мережі. AXE вдалося збільшити частку ринку та піднятися з #4 на #2 позицію.