Branson Digital – SMM для спільноти «Мімішка»
Категорія: Кампанії з ефективним використанням SMM
Клієнт: Global ABC

Branson Digital:
Ірина Метньова – креативний директор
Олена Кондратенко – стратег
В’ячеслав Кобзенко – арт-директор
Максим Кіт – копірайтер
Анна Соломахіна – project-manager

Філановський Олексій, маретинг директор
Олена Бондарук, бренд-менеджер

Друга агенція: «Мічурін»
Діджитал агентство: Grape Ukraine

Сьогодні профільні спільноти «Снігової Панди» є абсолютними лідерами категорії туалетного паперу. І виходять на лідируючі позиції серед усієї групи непродовольчих товарів, як за кількістю фанатів (22 000 у фейсбуці та 20 000 вконтакті), так і за індексом залучення: «Мімішки» стабільно входять до ТОП-10 статистики Socialbakers за показником ТАТ, у червні стали №1. Це дозволяє говорити про лояльність до бренду. Адже, на відміну від переважної більшості спільнот, «Мімімішки» практично не проводять призових акцій та розіграшів, будуючи діалог зі споживачем.
Зростання лояльності вдвічі за рік підтверджується і даними MMI.