Banda Agency – Вперше не до, а після
Категорія: Медіаінновація
Клієнт: Київський міжнародний фестиваль реклами (КМФР)

Banda Agency:
Павло Клубнікін, Креативний директор
Єгор Петров, Старший арт-директор
Ярослав Сердюк, Старший копірайтер
Анна Ольховець, Директор з роботи з клієнтами
Олег Пашковський, Digital Директор

Максим Лазебник, Виконавчий директор Всеукраїнської рекламної коаліції

Діджитал агентство: ISD Group

Вперше в історії рекламних фестивалів – промо кампанія не лише не закінчилася до початку фестивалю, а й продовжилася, набираючи обертів після його завершення. Основну кампанію, покликану звернути увагу міжнародної рекламної громадськості на Київський фестиваль, було запущено лише після того, як на церемонії було оголошено всіх переможців. Гран-прі, золото, срібло і навіть бронза – найкращі з найкращих рекламних робіт за рік – названі, а значить, у рекламістів з’явилися нові об’єкти для агресії. Під час гала-церемонії відбулася прем’єра ролика, в якому не дуже щасливі креативники, завмерши з сумним виглядом, відчужено дивилися в одну точку, роздумуючи над обставинами, що завадили їм перемогти. Слоган повідомляв, що запрошував усіх на спеціально створений промо-сайт winners.kiaf.ua.