Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2013 » Grand Prix 2013 » Ogilvy & Mather Ukraine – Дитячий кетчуп
Ogilvy & Mather Ukraine – Дитячий кетчуп
Категорія: Запуск продукту/сервісу
Клієнт: ПрАТ «Чумак»
Олександра Дорогунцова, креативний директор
Тарас Дзендровський, художній керівник
Євгенія Дзюбенко, копірайтер
Тетяна Шаповал, арт-директор
Ірина Пігаль, продюсер
Яна Карімова, менеджер по роботі з клієнтами
Віктор Ішков, керуючий директор
Олег Антоненко, директор з маркетингу
Андрій Кравець, старший менеджер категорії
Брендам «Чумак» та «Торчин» належить 80% ринку кетчупу, але «Торчин» є лідером. Щороку боротьба драматичніша — смак обох добре знайомий, марки близькі за іміджем. У умовах хорошим інструментом боротьби є пропозиція унікальних новинок. Ми вирішили зробити кетчуп для дітей. Діти чують сотні тисяч заборон день у день і кетчуп – одна з них. Вони страждали б вічно, якби не Чумак — острівець свободи в океані постійних «ні». Саме на цей момент ми присвятили рекламу. Зростання продажів кетчупу «Чумак» склало 12% у грошовому вираженні, при зростанні ринку – 2%.
