Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2013 » Gold 2013 » THINK! McCann Erickson – Освіжайся, аміго!
THINK! McCann Erickson – Освіжайся, аміго!
Категорії: Напої алкогольні та слабоалкогольні; Запуск продукту/сервісу
Клієнт: Carlsberg Ukraine
THINK! McCann Erickson:
Євген Камінський, креативний директор
Ростислав Вишневий, арт-директор
Наталія Коваль, арт-директор
Юлія Голота, директор з обслуговування клієнтів
Євген Фіденко, копірайтер
Віктор Висоцький, копірайтер
Андрій Отрощенко, маркетинг-директор з локальних брендів
Тетяна Гусак, бренд-менеджер
Юлія Кириллова, молодший бренд-менеджер
Медіа агенція: Media Direction Ukraine
Проблема: Ринок бірміксів орієнтований на активну молодь, яка шукає новий досвід у всьому, у тому числі й у напоях. Отже, інновації у цьому сегменті грають вирішальну роль. При цьому, як показали дослідження смакових уподобань споживача, одним із найулюбленіших напоїв досі залишається ром-кола. Основним викликом для «Славутич ICE Mix» стало запропонувати своєму споживачеві модний та сучасний напій на основі ром-коли, який відповідав би іміджу бренду, основною характеристикою якого є освіження.
Рішення: Інгредієнти оригінального коктейлю «Cuba Libre» ідеально вклалися в концепцію, і вийшла ємна назва, крижане освіження, прості символи, що зчитуються – Куба, революція, свобода, Че:
“ICE MIX CUBA LIBRE” – РЕВОЛЮЦІЙНЕ ОСВІТЛЕННЯ.
Результат: Частка “Славутич ICE Mix” у сегменті збільшилася на 6 в.п. порівняно з 2012 р. та досягла рівня 36%, що на 2 п.п. вище запланованого показника. Продаж всієї лінійки «Славутич ICE Mix» збільшився на 41% у 2013 р. порівняно з 2012 р.
