THINK! McCann Erickson – Арсенал. Зроблено на совість
Категорія: Напої алкогольні та слабоалкогольні
Клієнт: Carlsberg Ukraine

THINK! McCann Erickson:
Євген Камінський, креативний директор
Олег Бородай, копірайтер
Ростислав Вишневий, арт-директор
Євген Звенигородський, арт-директор
Олена Миронова, стратег
Юлія Голота, директор з обслуговування клієнтів
Сергій Каллаш, менеджер із роботи з клієнтами

Андрій Отрощенко, маркетинг-директор з локальних брендів
Тетяна Гусак, бренд-менеджер
Юлія Кириллова, молодший бренд-менеджер

Медіа агенція: Media Direction Ukraine

Проблема: “Арсенал”, колись ключовий бренд у компанії з позиціонуванням “пиво для справжніх чоловіків”, до 2011 р. значно втратив частку ринку. Сила та маскулінність, що пропагується брендом, перестали бути актуальними для споживача. У споживача до того ж склалося негативне ставлення до міцного пива загалом як до «пива для алкоголіків, пива з додаванням спирту». Таким чином, необхідно було покращити імідж бренду, розповівши споживачеві правду про міцний сорт – якісніше пиво з додаванням більшої кількості солоду та хмелю.
Мета: Зупинити падіння продажів та стати пивом №1 у сегменті міцного пива.
Рішення: В основу нової комунікації ліг інсайт споживача, що той, хто робить роботу на совість, по праву заслуговує на повагу та нагороди. Ми вирішили вшанувати споживачів і як нагороду за виконану роботу запропонувати міцне пиво «Арсенал» – бренд, який дотримується тих самих принципів, що й споживач, зроблений якісно, ​​на совість.
Результат: Загалом за 2 роки комунікації продажу «Арсеналу» зросли на 33%, бренд став безумовним лідером сегмента міцного пива з часткою 30%, а «Арсенал Міцне» – ключовим сортом, який генерує зростання бренду.