Tabasco – Велике серце
Категорії: Напої алкогольні та слабоалкогольні; Запуск продукту/сервісу
Клієнт: ПрАТ «Ефес Україна»

Олександр Смирнов, креативний директор
Володимир Кобець, арт-директор
Ірина Ільченко, копірайтер
Ольга Шаповалова, копірайтер
Тетяна Курмаз, продюсер
Олена Суханова, директор
Ольга Гализіна, акаунт директор

Мете Юртсевер, маркетинг директор
Віталій Калінюк, маркетинг менеджер ліцензійних марок Efes Ukraine
Марина Кінчина, бренд-менеджер ліцензійних марок Efes Ukraine

“Білий Ведмідь” (БМ) – бренд високоякісного пива, що з’явився на російському ринку в 2001 році, представлений широкою лінійкою видів. Компанією клієнта було прийнято рішення локалізувати виробництво пива «Білий Ведмідь», щоб зробити продукт доступнішим для споживача – для більшої кількості людей та за доступною ціною. Ринковий спад, регіональні, а не національні потужності компанії клієнта, втрачена можливість стартувати в сезон, розпещений покупець та потужні конкуренти – все було проти досягнення високого результату після запуску. Орієнтуючись на соціальні інсайти, було вирішено за допомогою нової емоційної креативної платформи пов’язати необхідність реалізувати бажання споживача (подолання труднощів, підтримка близьких, турбота та захист, проводити більше часу з близькими та друзями) із пивом «Білий Ведмідь». Ринок відреагував на кампанію із надзвичайним інтересом. Цілі з відвантажень були перевиконані на 194%, виводячи бренд «Білий Ведмідь» у ТОП-7 серед усіх пивних брендів України. Ролик «Білого Ведмедя» отримав високу оцінку за атрибутом «унікальне враження» та прирівняний до ТОП-15 роликів України у період 2009-2013 років. Запуск відбувся чудово!