VGNC – Petcube – будь ближче до свого улюбленця
Категорія: Кампанії з короткостроковим ефектом
Клієнт: Petcube Inc.

VGNC:
Олексій Соболєв, креативний директор/режисер-оператор
Михайло Коротєєв, креативний директор / режисер-оператор
Ганна Соболєва, директор з розвитку бізнесу / виконавчий продюсер
Анастасія Новікова, продюсер
Борис Петренко, продакшений менеджер

Андрій Клен, креативний директор
Ярослав Ажнюк, CEO
Олександр Нескін, автор ідеї Petcube, CTO

Проект Petсube поставив перед агентством ціль переконати власників домашніх тварин у США зібрати $100000 для запуску у виробництво Petсube – гаджета, який дозволяє віддалено спостерігати, спілкуватися та грати з домашнім вихованцем. Складність завдання була в тому, що подібні проекти ніколи не збирали на крауд-сорсинг платформах таких великих сум, і автори проекту перебувають у Східній Європі, що найчастіше викликає проблему довіри.
Завдяки докладному вивченню інсайтів власників тварин, а також подібних проектів, вдалося створити настільки захоплюючу презентацію, що мета була досягнута вже на 6-й день, а на 31-й день сума була подвоєна.