Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2013 » Bronze 2013 » Ukrainian Television Company – Напевно, найкраще, що зробили дорослі!
Ukrainian Television Company – Напевно, найкраще, що зробили дорослі!
Категорії: Запуск продукту/сервісу; Кампанії з короткостроковим ефектом
Клієнт: Молочний Альянс
Ukrainian Television Company
Володимир Веселов, режисер
Вікторія Поліщук, керівник сценарної групи
Катерина Самбірська, художник
Олександр Веселов, генеральний продюсер
Олександр Андріяшин, оператор
Ірина Чиркова, маркетинг-директор
Василь Юшин, координатор арт-проектів
Євгенія Плясова, бренд-менеджер
Медіа агенція: Максима Україна
Діджитал агентство: ЦЕХ. Цифрові технології
Завдання: виведення на ринок у 2012-2013 р. у національному масштабі успішного бренду дитячого молочного харчування, який увійде до числа 4 найбільш значущих гравців.
Рішення: ідея «Найкращий вибір для дитини», яка стала вирішальною при розробці комунікаційної стратегії та лягла в основу слогана: «Яготинське для дітей – напевно, найкраще, що зробили дорослі».
Дана ідея знайшла відображення у всіх елементах маркетинг-мікс: у продукті, ціні на нього та його представленості, у програмі просування.
Результати: Вибрана маркетингова стратегія в комплексі з рекламною кампанією продемонструвала високу ефективність, результати перевершили плани та найсміливіші очікування.
