TWIGA Ukraine – Онлайн-квартирник
Категорія: Малобюджетні кампанії
Клієнт: Hansa Ukraine

TWIGA Ukraine:
Cтепаненко Світлана, Керуючий директор TWIGA Ukraine
Прапор В’ячеслав, Арт-директор
Фокін В’ячеслав, Креативний директор
Катерина Алексанян, Директор з роботи з клієнтами
Олена Шабельникова, Аккаунт-менеджер

Анна Лі, Комерційний директор
Вікторія Омельченко, Менеджер з продажу

Медіа агенція: Media First Ukraine

Hansa – це не просто побутова техніка, це спосіб самовираження на кухні: території творчості та дружнього спілкування.
Перед нами стояло нелегке завдання – за дуже невеликого бюджету необхідно було досягти дуже великої мети: значно підвищити знання бренду, яскраво диференціювавши його на тлі комунікацій конкурентів і зв’язавши його імідж із творчістю, сформувати співтовариство лояльних споживачів, отримати відгук у продажах та збільшити частку ринку.
Надихаючи на творчість, Hansa перетворила популярний формат домашніх концертів на кухні у вузькому колі друзів на унікальний масштабний захід: онлайн-квартирник Hansa з трансляцією на facebook-сторінці бренду, глобально розширивши межі спілкування.
Проект дозволив досягти неймовірно високих результатів: понад 22 000 глядачів заходу, безкоштовне поширення інформації у ЗМІ, медіаохоплення понад 1 млн. осіб, значне підвищення знання бренду, яке стало максимальним за всю його історію в Україні, суттєве збільшення частки бренду на ринку, що падає.