Tribal DDB Ukraine – Національна кампанія на підтримку запуску нового флагманського смартфону HTC One
Категорія: Малобюджетні кампанії
Клієнт: Hansa Ukraine

Tribal DDB Ukraine:
Юлія Яшина, Директор з досліджень та стратегії
Ігор Карімов, Арт-Директор
Євген Ткаченко, Дизайнер
Ольга Чебан, Копірайтер
Гліб Альохін, SMM менеджер та менеджер проекту
Максим Волоцький, SMM-фахівець
Антон Товстенко, програміст
Сергій Бреус, Програміст

Тарабунська Олена, Маркетинг Менеджер
Сабадаш Юлія, Директор

Медіа агенція: Optimum Media OMD Ukraine

Ми розробили digital-кампанію на підтримку запуску флагманського смартфона НТС One. Нашим завданням було представити флагман аудиторії та створити віртуальний користувальницький досвід. Кампанія стартувала з тизера і продовжилася серією активностей у віртуальному 3-D світі НТС One, де кожен з об’єктів представляв одну з характеристик смартфона. Результати кампанії: понад 30 000 учасників промо-активностей, 200 000 унікальних відвідувачів промо-сайту, вірусне охоплення у соцмережах – понад 2 000 000 осіб. Крім того, рівень продажів НТС One перевищив запланований у 2 рази.