Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2013 » Bronze 2013 » THINKMcCANN – Маленький бізнес із великим брендом
THINKMcCANN – Маленький бізнес із великим брендом
Категорія: B2B кампанії
Клієнт: ПАТ “Миронівський хлібопродукт”
THINKMcCANN:
Євген Камінський, креативний директор
Євген Звенигородський, арт-директор
Віктор Висоцький, копірайтер
Ольга Рожанковська, керівник груп з роботи з клієнтами
Анастасія Жураковська, директор з роботи з клієнтами
Ярослав Михайлівський, маркетинг директор
Наталія Пироженко, маркетинг менеджер напряму м’яса птиці
Анна Клименко, старший бренд менеджер
Друге агентство: Universal McCann
Проблема: ТМ «Наша Ряба» – не просто відомий виробник охолодженої курятини, а й найбільший український франчайзер. Але в останні роки дилерська мережа зазнала внутрішніх монополій. Її стабільність опинилася під загрозою через можливість переходу великих франчайзі до конкурента.
Рішення: Ми вирішили звернутися не до досвідчених підприємців, а до новачків бізнесу, для яких важливішою є стабільність і гарантія заробітку, ніж надприбутковість торгової точки. Щоб подолати бар’єр страху починати бізнес поодинці, ми трансформували сприйняття безликої бізнес-моделі франчайзингу на зрозумілий формат.
Результат: Поставлені цілі були перевищені: завдяки відкриттю нових магазинів, дилерська мережа за півроку збільшилася на 20%.
