Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2013 » Bronze 2013 » Saatchi & Saatchi Ukraine – Нова система вимірювання часу для чоловіків – 1 BIC
Saatchi & Saatchi Ukraine – Нова система вимірювання часу для чоловіків – 1 BIC
Категорія: Догляд та краса
Клієнт: BIC Ukraine
Saatchi & Saatchi Ukraine:
Кирило Чистяков, Креативний директор
Сергій Білошицький, Копірайтер
Володимир Кононський, Арт-директор
Валерія Лошманова, Директор з роботи з Клієнтами
Оксана Слюсарчук, Бренд та Трейд менеджер з бритв та запальничок
Олександр Капустяк, Старший Трейд Маркетинг Менеджер
Медіа агенція: Media Direction
Challenge для BIC 3 Sensitive був у тому, що споживач сприймає ці бритви як одноразові, а вони ними не є, і можуть бути використані для гоління протягом 30 днів.
Тому наше завдання було швидше освітнім – треба було донести до споживача думку, що хоч на упаковці і написано, що це одноразові бритви, але вони можуть використовуватися кілька разів.
Для вирішення цього завдання ми розробили нову систему вимірювання, яка дорівнює 1 БІК, тобто 30 дням хорошого гоління, і запропонували вимірювати всі події в житті чоловіка за допомогою БІКів.
У кампанії були використані масові канали комунікації з національним покриттям для зовнішньої реклами, плюс було розроблено стікери «1 бритва БІК 3 до 30 днів хорошого гоління».





