Ogilvy & Mather Ukraine – Запуск соків
Категорія: Напої безалкогольні
Клієнт: ПрАТ «Чумак»

Олександра Дорогунцова, креативний директор
Тарас Дзендровський, художній керівник
Євгенія Дзюбенко, копірайтер
Тетяна Шаповал, арт-директор
Ірина Пігаль, продюсер
Яна Карімова, менеджер по роботі з клієнтами
Віктор Ішков, керуючий директор

Олег Антоненко, директор з маркетингу
Марина Михайлюк, старший менеджер категорії

Існує великий сегмент споживачів, які не задоволені якістю доступного за ціною відновленого з концентрату соку. Ми вирішили зробити максимально справжній сік. Нам потрібно було намацати мотив споживача, який би підтримував натуральність та смачність. Незважаючи на корисність свіжих фруктів, їх незручно їсти їх потрібно мити, вони течуть, шкірка застряє в зубах. Інша річ – соки «Чумак». Тепер фрукти можна пити. Результат – сприйняття соку «Чумак» за ключовими атрибутами – на рівні та вище ніж у лідера категорії. Виходячи з динаміки за 9 місяців, бренд планує досягти та перевищити частку на ринку соків (1,6%).