Кінограф – Зернова колекція
Категорія: Кампанії з одним каналом комунікації
Клієнт: Національні алкогольні традиції

Віталій Кокошко, креативний директор/режисер
Вікторія Макарова, директор зі стратегічного планування
Андрій Латанський, керівник креативної групи
Олег Киселиця, копірайтер

Дмитро Самсоненко, директор з маркетингу
Сергій Сергєєв, бренд-менеджер

Бренд «Хлібний Дар» починає старіти та втрачати покупців. Над маркою нависла загроза зникнення.
Завдання: Зупинити падіння продажів горілки «Хлібний Дар».
Рішення: Споживачі – експерти та поціновувачі горілчаних закусок, рекомендують зернову колекцію «Хлібний Дар».
Результат: За рік цей горілчаний бренд збільшив продаж майже на 1 млрд грн. – До 2,36 млрд грн.