Кінограф – Ти хотіла – я купила
Категорії: Споживчі послуги та роздрібні продажі; Кампанії з одним каналом комунікації
Клієнт: modnaKasta.ua

Кінограф:
Віталій Кокошко, креативний директор/режисер
Вікторія Макарова, директор зі стратегічного планування
Андрій Латанський, керівник креативної групи
Лілія Чорна / Олег Киселиця, копірайтери
Марія Рябошлик, арт-директор

Андрій Логвін, генеральний директор
Олена Анненко, маркетинг-директор
Марина Шиянь, бренд-менеджер

Медіа агенція: Aiti/Carat

modnaKasta – інтернет-шопінг-клуб, в якому можна купити брендові речі зі знижкою. Але українці не звикли купувати одяг та взуття в інтернеті.
Завдання: збільшити кількість відвідувачів інтернет-магазину та конвертувати відвідувачів у покупців.
Рішення: наголосити на комунікації на великих знижках, завдяки яким модні бренди стають доступними. Прорекламувати інтернет-магазин на ТБ.
Результат: у період проведення рекламної кампанії інтернет-магазин відвідало 2 млн. унікальних користувачів, а кількість замовлень перевищила 110 тис. на місяць.