ISD Group – «Співаючі у душі» – багаторічна digital комунікаційна платформа для категорії «гелі для душу» NIVEA
Категорія: Кампанії з тривалим ефектом
Клієнт: Beiersdorf Україна

Шкурба Віктор, креативний директор
Ревенко Аліна, директор з розвитку бізнесу
Кумарітова Ганна, директор клієнтського сервісу
Траверс Михайло, директор зі стратегії
Стояцький Станіслав, керівник креативної групи

Йоахім Бенц, Маркетинг Директор
Самбірська Ірина, Бренд Менеджер
Крістя Євгенія, Бренд Менеджер
Петров Сергій, Комерційний та Маркетинг Директор

У 2009 році бренд NIVEA був другим за обсягами продажу у категорії гелів для душу. Основний конкурент зміцнював статус лідера, спираючись на агресивні ТВ-кампанії. Завдання NIVEA: створити довгострокову платформу для комунікації і зуміти утримати свою частку на ринку, що активно зростає, обійшовшись без масштабних інвестицій у телерекламу. Бренд вирішив використати відомий соціальний феномен — спів у душі. Це допомогло закріпитись на музичній території, а також доречно використовувати прив’язку до продукту – гелям для душу. Протягом трирічної кампанії онлайн-спільноти «Співаючі в душі» допомогло NIVEA не втратити ринкової частки, а потім відібрати звання лідера у головного конкурента.