Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2013 » Bronze 2013 » Initiative – Axe NMD
Initiative – Axe NMD
Категорія: Догляд та краса
Клієнт: Юнілевер Україна
Initiative:
Андрій Андрющенко, Managing Director
Ірина Бондарчук, Executive Director
Кирило Прохур, Account Director
Дмитро Бреус, Strategic Planning Director
Ярослав Павлюк, Media Planner
Катерина Крижанівська, JMCC/Food/HPC
Ірина Крижна, PC Category Manager
Вадим Абраменко, Jr. Deo Brand Manager
Друга агенція: Escape Digital Marketing Group
У 2012 році ринкова частка Ахе стрімко знижувалася, що призвело до втрати лідерської позиції у категорії чоловічих дезодорантів. Нашим завданням було зупинити падіння частки ринку, маючи порівняно невеликий бюджет. Використовуючи споживчий інсайт, ми вирішили сфокусуватися на досить вузькій аудиторії “трендсеттерів” та “лідерів думок”, щоб шляхом глибокого залучення стимулювати їх до поширення в масах повідомлень про активацію Axe. Через війну проведеної кампанії частка ринку Ахе зросла, що дозволило йому переміститися з позиції #4 на #2 у категорії, тоді як в основних конкурентів спостерігалося скорочення продажів.
