BART & FINK – Huggies Boys & Girls
Категорія: Догляд та краса
Клієнт: ТОВ з ІІ «Кімберлі Кларк Україна»

BART & FINK:
Олег Томін, креативний директор
Поліна Просвірякова, еккаунт директор
Марина Ганоцька, арт-директор
Петро Діденко, арт-директор

Анастасія Горішнякова, BCC Senior Marketing Manager
Олена Хір’янова, BCC Brand and trade manager NKA
Дар’я Сергієнко, BCC Brand&Trade Manager

Медіа агенція: Mindshare

У 2013 році в 11 країнах Східної Європи стартувала кампанія на підтримку оновлених підгузків Huggies Ultra Comfort Boys&Girls. Стратегію позиціонування та креатив для всього регіону було вперше в історії компанії створено силами українського агентства. ТБ-ролик та зовнішня кампанія у зворушливій, живій манері доносили одну думку – з перших днів вони не просто малюки, вони хлопчики та дівчатка. У результаті кампанії Huggies UC виріс на 49% в Україні, 23% у Росії та Білорусі, 33% у Молдові та 41% у Казахстані, досягнувши в Україні рекордних показників за останні 3 роки, тоді як ключовий конкурент показав рекордно низькі результати. за останній рік*.
*Nielsen report