B4B Group – LENOVO Х-Фактор Спонсорство
Категорія: Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
Клієнт: Представництво “Леново (Пекін) Лімітед” в Україні

B4B Group:
Олена Біциган, директор
Сергій Труба, медіа-директор
Світлана Масік, аккаунт-директор
Михайло Литюга, креативний директор
Вікторія Боровецька, аккаунт-менеджер
Ігор Давидюк, SMM-менеджер

Чжоу ВейЦзянь, голова представництва
Ващенко Аліна, маркетинг-директор

Інше агентство: Телеканал СТБ

Коли бренд Lenovo зіткнувся з тим, що його показники не зростають рівномірно- лідируючі позиції щодо ринку, але дуже скромні результати за показниками сприйняття, була потрібна ІДЕЯ, як у найкоротші терміни покращити ситуацію. І цією ідеєю стало спонсорство найуспішнішого ТБ-шоу в Україні – Х-Фактор!
Ну а що з цього вийшло, ви вже бачили, а якщо ні – дивіться наступний сезон шоу