Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2013 » Bronze 2013 » Aimbulance – Khortytsia Ice Experiments
Aimbulance – Khortytsia Ice Experiments
Категорії: Напої алкогольні та слабоалкогольні; Кампанії з ефективним використанням SMM
Клієнт: ТОВ “Українська дистрибуційна компанія”
Роман Гавриш, Стратегічний директор
Володимир Смірнов, Креативний директор
Денис Ростолопа, Арт-директор
Ольга Маєвська, Менеджер проекту
Аня Новожилова, Копірайтер
Олександр Блохін, бренд менеджмер
Ігор Теребінов, молодший бренд менеджер
Ми провели невелике якісне дослідження (глибинне інтерв’ю) силами нашої агенції з представниками цільової аудиторії (чоловіки 20-35) і виявили, що ТВ реклама горілки викликає у них дуже неоднозначні враження. Респонденти відзначали, що традиційна реклама горілки не викликає у них позитивних емоцій. Вони виразили бажання, щоб реклама була більш інтерактивною та цікавою.
Саме тому ми взяли за основу специфіку продукту – складну фізичну реакцію і вирішили зробити це основною складовою нашої комунікації – фізичні експерименти. Бажано таким чином, щоб у них могла взяти участь наша цільова аудиторія.
