Aimbulance – Khortytsia Ice Experiments
Категорії: Напої алкогольні та слабоалкогольні; Кампанії з ефективним використанням SMM
Клієнт: ТОВ “Українська дистрибуційна компанія”

Роман Гавриш, Стратегічний директор
Володимир Смірнов, Креативний директор
Денис Ростолопа, Арт-директор
Ольга Маєвська, Менеджер проекту
Аня Новожилова, Копірайтер

Олександр Блохін, бренд менеджмер
Ігор Теребінов, молодший бренд менеджер

Ми провели невелике якісне дослідження (глибинне інтерв’ю) силами нашої агенції з представниками цільової аудиторії (чоловіки 20-35) і виявили, що ТВ реклама горілки викликає у них дуже неоднозначні враження. Респонденти відзначали, що традиційна реклама горілки не викликає у них позитивних емоцій. Вони виразили бажання, щоб реклама була більш інтерактивною та цікавою.
Саме тому ми взяли за основу специфіку продукту – складну фізичну реакцію і вирішили зробити це основною складовою нашої комунікації – фізичні експерименти. Бажано таким чином, щоб у них могла взяти участь наша цільова аудиторія.