Advert.ua – AdFaces – Обличчя рекламного ринку
Категорія: Кампанії з короткостроковим ефектом
Клієнт: Sostav.ua (ТОВ “Рекламна Коаліція”)

Ірина Косаковська, Генеральний директор
Олександр Кирилюк, Керівник креативної групи
Юрій Коломієць, Арт-Директор
Марія Обжилян, Менеджер проекту
Анастасія Городецька, Веб-Дизайнер

Євгенія Бабаєць, головний редактор

Sostav.ua – профільний ресурс, присвячений рекламно-комунікаційній галузі, піонер у наданні актуальної інформації у цій сфері, зіткнувся з проблемою недооціненого сприйняття сторінки у Facebook представниками його безпосередньої цільової аудиторії.
Для зміцнення іміджу Sostav.ua як визнаного експерта ринку було розроблено додаток AdFaces – унікальний UGC-проект, що відображає кадрову структуру рекламно-комунікаційного ринку України.
Проект отримав масові відгуки аудиторії, об’єднавши на одному майданчику колег та конкурентів. Завдяки вдалій реалізації ідеї планові показники були перевиконані, а, зазвичай, скептично налаштовані «рекламісти» активно брали участь у проекті.
Якщо тебе немає на карті рекламного ринку, чи є ти взагалі?