Young & Rubicam Ukraine – “Секрет” від Моршинської
Категорія: Напої безалкогольні
Клієнт: Приватне акціонерне товариство «Індустріальні та дистрибуційні системи» (ПрАТ «ІДС»)

Young & Rubicam Ukraine:
Євгенія Судьєнко, директор
Дмитро Барсуков, креативний директор
Анна Лісовська, копі-райтер
Володимир Кононський, арт-директор
Ірина Шмотолоха, продюсер
Світлана Баришнікова, аккаунт-директор

Світлана Кузавова, маркетинг директор
Поліна Іконь, бренд менеджер

Медіа агенція MediaCom

Моршинська – лідер серед мінеральних вод в Україні для підвищення своїх показників ухвалює рішення піднімати частоту споживання продукту, щеплюючи корисну звичку – пити щодня щонайменше 1,5 літра води на день.
Ідея кампанії: Моршинська – секрет відмінного самопочуття та прекрасного зовнішнього вигляду кожної людини.
Результати вражають: замість запланованих +1 п.п. Моршинська збільшила частку ринку на +2.9 п.п. Кількість регулярних споживачів зросла на 49%: із 37% до 55%*. Сприйняття Моршинської як води для щоденного споживання зросло на 28%: із 46% до 59%*
*Джерело: Ipsos Ukraine, Brand Tracker; Nielsen Ukraine