THINK! McCann Erickson – Запуск туалетного паперу «Сніжна панда»
Категорія: Догляд та краса
Клієнт: Global ABC

THINK! McCann Erickson:
Креативний директор Євген Камінський
Керівник креативної групи Дмитро Ністерук
Старший копірайтер, Олег Бородай
Дизайнер, Олена Білецька
Директор з роботи з клієнтами, Ольга Маслова

Маркетинг директор, Олексій Філановський
Бренд менеджер, Ірина Вапняр
Бренд менеджер, Олена Бондарук

Медіа агенція: MediaWest
Діджитал агентство: Peppermint interactive

Завдання: Запустити новий бренд туалетного паперу, який був у середньому на 50-60% дорожчий від середньоринкового «білого паперу» і продати 6 млн. рулонів нового паперу протягом першого півріччя після запуску.
Рішення: Після проведення аналізу асортименту туалетного паперу, представленого на полицях, ми вирішили, що вся комунікація нового бренду має працювати на одну ідею – від назви та упаковки до всіх рекламних матеріалів.
Результат: Замість запланованих 6 млн. рулонів було продано 9 млн., тим самим форсувавши бізнес-план на 50%.