Talan Group (Talan Communications, Pleon Talan, Clever Force) – Жити на рівних. Довгострокова комунікаційна програма для Національної Асамблеї Інвалідів України
Категорія: Соціальна реклама та благодійність
Клієнт: Національна Асамблея Інвалідів України (НАІУ)

Talan Group (Talan Communications, Pleon Talan, Clever Force):
Максим Боритко, креативний директор
Світлана Долинська, Керівник креативної групи
Володимир Клейменов, Арт Директор
Анна Резнік, Менеджер проекту
Олена Молодцова, Діджитал менеджер
Олена Рунець, PR менеджер

Наталія Скрипка, Виконавчий Директор
Ольга Журбенко, Керівник інформаційного відділу

Медіа агенція: Media Direction
Діджитал агентство: Liquid7 Digital Content House

Кампанія “Жити на рівних” для НАІУ спрямована на підтримку людей з інвалідністю. Зараз ці люди опиняються за межами мейнстриму корпоративних та соціальних активностей бізнесу. Ідея кампанії – Жити на рівних: головне людина, а не її інвалідність! Сутність ідеї долинала окремими етапами, за допомогою широкого набору інструментів, що разом формують єдину кампанію створення рівного толерантного суспільства в Україні. Основні цілі – підвищення пристосованості міста для людей з інвалідністю, створення карти доступних місць, привернення уваги громадськості до проблеми, залучення партнерів для НАІУ.
Кампанія продовжується, але результати дворічної співпраці вже в десятки разів перевищили поставлену мету.