Tabasco – Найбільш футбольні чіпси
Категорія: Продукти харчування
Клієнт: Kraft Foods

Tabasco:
Олександр Смирнов, креативний директор
Валентин Мінчук, Асоціативний креативний директор
Олена Суханова, Директор
Світалана Горовенко, Молодший Арт Директор
Влад Волочай, Керівник креативної групи
Маріанна Карпенко, Акаунт Директор

Наталія Ревіка, Маркетинг директор категорії кави та снеків
Наталія Палій, Маркетинг менеджер
Олена Чазова, Старший помічник
Анна Стрельчук, стажист

Друга агенція Prodigi/Full Contact
Медіа агенція Starcom Ukraine
Діджитал агентство Prodigi
Агентство маркетингових послуг Full Contact

Чіпси «Люкс» за півтора року втратили 18% частки ринку, сам ринок чіпсів за 2012 р. упав на 18%. Однак основний міжнародний конкурент виріс у частці в 1.5 рази, а локальний – з нуля завоював 6.3% ринку. Бренд упускав молоду аудиторію. Завдання – зупинити падіння, побудувати сучасний імідж, запустити футбольну упаковку. Креативна ідея – найбільш футбольні чіпси, що роблять з картоплі, вирощеної на футбольному полі! Ідея розкривалася в інтегрованій 360 ° С кампанії. Результати успішні: зупинено падіння частки ринку, частка ринку ТМ “Люкс” зросла на 3 пункти або 6% (основний конкурент втратив 2 пункти частки ринку).