Saatchi & Saatchi Ukraine – Coca-Cola Євро-2012 – Шаленій від футболу! (Let’s get crazy!)
Категорія: Напої безалкогольні
Клієнт: ТОВ «Кока-Кола-Україна Лімітед»

Saatchi & Saatchi Ukraine:
Марина Валєєва, Client Service Director
Анна Соловйова, Account Manager
Олег Лапшин, Creative Director
Сергій Білошицький, Copywriter
Костянтин Шнайдер, Art Director

Наталія Чернишова, Marketing Manager
Тетяна Крупенко, Senior Category Brand Manager SSD

Медіа агенція CARAT UKRAINE:
Kseniya Boiko, Account Manager;
Anna Khodyka, Account Director

Проблема: Україна спільно з Польщею приймає Євро-2012. Coca-Cola як бренд з багаторічною історією підтримки футбольних подій стає Офіційним Партнером Чемпіонату. Але безпрецедентність події змушує активізуватися багато брендів: прямий конкурент «Pepsi» 2 роки будує комунікацію на іміджі Андрія Шевченка; пивні бренди, де майже кожна ТМ говорить про футбол та лідерство належить ТМ «Чернігівське»
Мета: Розробити комунікацію, яка допоможе бренду зайняти лідерську позицію на території футболу та диференціюватиме його в порівнянні з конкурентами.
Рішення: На відміну від західноєвропейських країн, своєї «фанатської культури» в Україні немає, і футбол тут – це пасивне вболівання вдома чи з друзями в барі. Тому Coca-Cola вирішила навчити українців вболівати по-справжньому та зробити футбол частиною активного способу життя.
Результат: Coca-Cola стала футбольним брендом №1 серед української молоді.