Initiative – З Lipton до зірок
Категорія: Напої безалкогольні
Клієнт: Юнілевер Україна

Initiative:
Андрій Андрющенко, Керуючий директор
Ірина Бондарчук, Виконавчий директор
Кирило Прохур, провідний спеціаліст з планування реклами
Дмитро Бреус, Старший спеціаліст з планування реклами

Олена Шворяк, старший менеджер чайної категорії
Олеся Полудненко, консультант з маркетингу

Медіа агенція Initiative
Діджитал агентство Prodigi
Інше агентство телеканал СТБ

Як головний спонсор Х-фактора, Lipton надав переможцям акції шанс побачити їх улюблених кумирів на власні очі і зустрітися з ними за чашкою чаю. Для того, щоб розповісти нашій цільовій аудиторії про цю унікальну можливість, були задіяні різні типи реклами на ТБ, у транспорті, публікації в найпопулярнішій періодиці та інтернет-ресурсах. Ми перетворили вокальний конкурс на унікальний інтерактивний проект і досягли величезних результатів – вже в середині проекту «Ліптон» закріпив за собою репутацію незаперечного лідера у своїй категорії на ринку.