G2-GREY Ukraine – Galinka Launch
Категорія: Товари та послуги для дому
Клієнт: Procter & Gamble

G2-GREY Ukraine:
Julie Mazour, Client Service Director
Olga Beliaeva, Strategic Planning Director
Andrew Ushakov, Creative Director
Olesia Turta, Senior Account Manager
Nadia Trikoz, Senior Copywriter
Sergiy Yaroslavtsev, Senior Art Director
Daria Fesyura, Junior Account Manager

Тихон Олійников, BM Tide/Myth/Gala/Dreft EE
Микита Захарченко, Laundry EE & CAR ABM Delivery
Наталія Несмачна, Laundry EE & CAR BM Delivery
Gayane Iosifyan, BM Tide/Dreft EE
Agnieshka Orlik, Laundry CEE MD

Медіа агенція MediaCom Ukraine, MediaWest Ukraine

Український ринок пральних порошків – це «поле битви» для усталених брендів. Розподіл часток ринку стабільний протягом останніх років із невеликими коливаннями. У довгостроковій перспективі зростання частки ринку можливе тільки завдяки розширенню портфеля за рахунок виведення нових продуктів і залученню споживачів з нових сегментів, задовольняючи їх специфічні потреби.
Будучи саббрендом Gala, Galinka зарекомендувала свої чудові продуктові якості. Люди отримали те, що шукали – ніжне ставлення до дитячого одягу та відмінну якість прання від бренду, якому вони довіряють.