Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2012 » Silver 2012 » DDB Україна – Доплачуємо за розмови 75 грн
DDB Україна – Національна кампанія з підтримки осінньої акції 2012 року «Доплачуємо за розмови 75 грн»
Категорія: Засоби і послуги зв’язку
Клієнт: ПрАТ «МТС УКРАЇНА»
DDB Україна:
Ігор Клименко, креативний директор
Олександра Шабля, керівник креативної групи
Ольга Лук’яненко, копірайтер
Дмитро Співак, клієнт сервіс директор
Ліза Левченко, старший акаунт-менеджер
Анатолій Безруков, продюсер
Святослав Горбань, маркетинг директор
Денис Лопатко, начальник департаменту маркетингових комунікацій бренду МТС
Вікторія Бояновська, начальник відділу маркетингових комунікацій бренду МТС
Владислав Яровий, бренд-менеджер
Друга агенція: виробнича студія «PSB Films»
Медіа агентство: РА «МедіаВест»
Продовжуючи акцію «Повний Нуль» кампанія МТС вийшла на ринок з новою, ще вигіднішою осінньою акційною пропозицією для абонентів передплаченого сервісу – «Доплачуємо за розмови 75 грн».
Основні цілі: Поінформувати абонентів мобільного зв’язку про акцію та створити комунікацію, яка ефективно донесе повідомлення про бонус. Збільшити кількість підключень абонентів передоплати до МТС відповідно до плану компанії на 2012 рік.
Рішення: інтегрована національна рекламна кампанія з підтримки осінньої акції 2012 року «Доплачуємо за розмови 75 грн» з головним героєм – золотим призером Олімпіади 2012 року українським боксером Олександром Усиком.
Результати кампанії: В результаті кампанії мета за підключенням абонентів вже за перший місяць дії послуги була суттєво перевиконана як по відношенню до запланованого бюджету, так і порівняно з аналогічним показником 2011 року. Незважаючи на короткий ефірний час кампанії – з 15 вересня, тестування UMG реклами мобільного зв’язку за 3 квартал показало, що вона добре запам’ятовується та ефективно комунікує ідею отримання бонусів за користування послугами МТС: 81% користувачів згадують про бонуси.
