AIMBULANCE – Pepsi Likerzzz
Категорія: Напої безалкогольні
Клієнт: PepsiCo Ukraine

AIMBULANCE:
Роман Гавриш, Managing partner/ Strategic Director
Володимир Смирнов, Creative Director
Інна Макотерська, Account Director
Даша Майорова, SMM Lead
Аня Новожилова, Copywriter
Дмитро Силантіїв, Designer

Анатолій Гордєєв, Marketing Manager
Жанна Стрельникова, Junior Brand Manager

Друга агенція BBDO Ukraine
Діджитал агентство AIMBULANCE

Pepsi хотіла перетворити лояльність до обсягів продажу та частку ринку, і ми створили нове круте місце для фанів бренду. Pepsi Likerzzz – це нова спільнота, яка базується на профілях Facebook або ВКонтакті. Ключовою є система, яка аналізує всіх учасників та поєднує профілі зі схожими інтересами.
За 6 місяців більше 140 396 Likerzzz приєдналося до спільноти, вони згенерували 1 460 043 візиту та привели 4 290 160 earned media контактів. Likerzzz «залайкали» профілі один одного понад 33 мільйони разів!
Усі цільові показники Pepsi зросли і до липня Pepsi зменшила розрив із Coca-Cola з 21% до 13%. Відносна частка ринку до Coca-Cola зросла на +8,3pp (на 166% вище за мету).